Jdi na obsah Jdi na menu
 

Komentáře k 14.kapitole - archiv 2.část

 

Vývoj - tento odstavec je asi zásadní:
(Elza, 11. 1. 2011 18:22)
V šatně to hučelo víc než v úlu, hádal se snad každý s každým. Sirius soptil, nebelvírští si vjeli do vlasů se zmijozelskými, Albus naslouchal oběma stranám; <b>sám se cítil rozervaný</b>.
„Utište se,“ požádal. Marně, neslyšeli ho ve všeobecném chaosu.
„Ticho!“ vykřikl Albus. Místnost ve vteřině oněměla. Albus mávl hůlkou, kouzlem rozrazil dveře, i ty další a další.
„Můj Merline,“ zašeptal, „Minervo. Slyšíš to?“
Minerva McGonagallová přikývla, opětovala jeho široký, šokovaný úsměv svým, oči stejně slané.
„Směje se,“ hlesl Albus. „To jsem neslyšel už léta…“
*** Chudák Albus, myslím, že co se děje pochopil dřív než Severus... inu okolí vidívá víc než my sami (což bylo zmíněno už u pletení si Harryho s jeho rodiči).
 
Komentík na poslední chvíli... :)
(Klaris, 8. 10. 2010 0:21)
Bohužel mi tento týden nějak na nic nezbyl volný čas a to ani k napsání nějakýho komentíku, což mě celkem i mrzí, ale teď mám strašně hektický období. K počítači a na net se dostávám až pozdě večer - kolem půnoci a to už u toho napůl spím, takže vždy jen zkouknu, jestli je někde nějaká nová povídka, či aktualizace stávájící, v rychlosti si je přečtu ... a mizím spát. No hrůza. Už jen zítřek a pak volný víkend - ach díky Merlinovy za to... Už zas kecám nesmysly.. :)
Až dnes jsem si vzpoměla, že sem tady neokomentovala poslední kapitolku a tak jsem si říkala, jestli to má vůbec cenu, ještě něco psát, nebo to mám nechat až k nové kapče... No ono by se asi nic nestalo, kdybych jednou nekomentovala, obzvláště když tu máš, miliony ostatních, kteří ti sem hned něco napsali, ale jako tvá-věrná-čtenářka-a-komentující, jsem se rozhodla, že sem hodím alespoň pár slovíček...:) Jen abys věděla, že jsem na tebe nezapoměla, že jsem kapitolku četla, moc se mi líbila a slibuji, že o víkendu napíšu nadšený komentář, plný pocitů a dojmů z další kapitolky, na kterou se mimochodem neuvěřitelně těším... :) Teď už zase skoro nevidím na klávesnici a můj mozek krajně protestuje proti nějaké aktivitě...
Tak, jen zásadní věci, které mě v této kapitolce dostali a to byli: Harryho myšlenky na líbání Severuse, dádydá - to němělo chybu :D:D
Představa Severuse, sápajícího se do schodů - no to je nádherná představa :D
A souhlasím s Harrym, kam se hrabe Neapol na Snapeův smích.. (i když, osobně jsem ho nikdy neslšela, představa smějícího Snape je úžasná)
Moc se mi líbil příběh o Karkulince a jak, to skvěle sedí na Severuse i Harryho....
No a na konci jsi mě dost vyděsila (to že Harry Severuse málem zabil) a trošku jsi mi orosila očka:) (to ty Severusovi myšlenky:D)
No jinak, pokud tu plácám nesmysly tak se omlouvám ale můj mozek si postavil vlastní hlavu a odmítá spolupracovat :D tak já mizím do hajan a neuvěřitelně se těším na zítřek a další kapitolku...:)
 
Ahojky, Klaris :))
(Alice, 9. 10. 2010 0:24)
Děkuju :)) A opravdu by se nic nestalo, kdybys občas vynechala :)) Stačí mi tu a tam napsat, že tu stále jsi :)) Vždyť já vím, že škola umí být někdy zatraceně náročná a když pak má člověk konečně chvilku času, je tak vyždímaný, že prostě na psaní nějakých komentů není síla :)) To je naprosto v pořádku :))
Jsem moc ráda, že jsem tě mohla rozesmát - já taky Severuslv smích nikdy v reálu neslyšela, ale určitě musí být naprosto dokonalý :D Jako celý Severus sám :))
A velmi mě těší, že se ti líbil příběh karkulinky! Díky moc za všechny tvé pocity... a tichounce doufám, že mě dnes za poslední kapitolku neproklínáš :D
Děkuji ti, Klaris :))
 
^_^
(Sax, 2. 10. 2010 21:27)
Dívám se na Harryho Pottera na Nově a říkám si, že bych měla vymyslet nějaký smysluplný komentář... toho však asi nejsem schopná, jako vždy... :D Ale napíšu aspoň něco málo, co mi utkvělo v paměti...
Tahle kapitola je úžasná. Poslouchám ji už potřetí a potřetí přemýšlím nad tím, jak dokonale si hraješ se slovy a emocemi... (asi se opakuju... pardon)
Tvoje slovní hrátky prostě stojí za to a vždy mi vykouzlí na rtech úsměv. Rona už asi navždycky uvidím jako "mírně retardovanou nedomrlou veverku s rostoucíma pihovatýma ušima" - ach - tohle jsem si prostě nemohla odpustit... úžasný... zrovna jako čtyřnohý přítel a podobné... :D Je toho hodně, co stojí za vychválení, ale nemá cenu to vypisovat, to bych mohla rovnou okopírovat celou povídku... :)
Harryho rezignace při souboji v poslední kapitole byla taky nádherně popsaná... Harry se bavil (já s ním) ale Snape neměl daleko od šílenství - chudák. To pro něj muselo být šíleně ponižující, když z něj student neměl strach.
Zato v téhle kapitole jsem měla obavy o Harryho duševní zdraví... Severus si s ním krutě zahrál. Ale chápu ho. Jak jinak donutit slepě věřícího Harryho, že se nesmí spoléhat jen na něj? A to on dělal. Poddal se své bezmocnosti a upnul se na Snapea. Příliš mu zaslepeně důvěřuje... ale myslím, že se to ani v budoucnu nezmění- aspoň v to doufám. Že i přesto, jaké zmijozelské metody na Harryho uplatňuje, že i přesto bude jeho štěnětem. Mimochodem, v téhle kapitole štěně nezaznělo ani jednou O.o
Netuším, proč jsem začala zrovna od druhé poloviny téhle kapitoly... ale vrátím se i k té první...
Severusův smích mě taky hodně překvapil - mile. A Harryho úvahy? Bezkonkurenčně dokonalé... Snape beze rtů, jen aby na ně nemusel myslet... krása... Tahle část, kdy se to snažil přetlouct pozpěvováním se mi taky moc líbila. Jen jsem asi nějak nepostřehla, jestli to Snape slyšel, nebo ne. Ta poznámka, že to navěky odloží, mělo to znamenat, že to slyšel? Tohle mi fakt nedošlo ani na potřetí - omlouvám se kdyžtak za svoji nedůtipnost... O.o
A když to shrnu, tak tahle kapitola byla naprosto vyvážená... Pobavila, posunula dál v ději a bylo tam i hodně napjetí. Užila jsem si každý okamžik a zas a znovu se skláním před tvým umem skládat ze slov tak dokonalý příběh...
Děkuji za něj. Lepší odreagování od reality si ani neumím představit... Těším se na další kapitolu...
Měj se moc krásně a psaní a múze zdar!
 
Ahojky, má milá Sax :-))
(Alice, 3. 10. 2010 18:33)
Děkuji, že ses tu opět objevila, ty mě vždy moc potěšíš :-)) A moc se omlouvám, zatím nestíhám naprosto nic, nějak se to všechno nečekaně nakupilo :-(
Chudák Ron, to jsem mu to teda nechtěně zavařila :DD Díky, jsem vážně ráda, že se ti ty mé šílenosti líbí :))
A máš naprostou pravdu, moc dobře jsi to vystihla - Harry se opravdu na Severuse strašně upnul, v důvěře, že ON všechno zvládne a vyřeší. Musel se postavit na vlastní nohy. A k tomu někoho donutit je těžké... zvlášť, když se to dotyčnému samo příčí...
Jsem ráda, že tě Severusův smích potěšil :-)) Ano, Harryho myšlenky o polibku slyšel ;-) :D Ale ono to není nijak zvlášť důležité, protože prozatím tomu nevěnuje žádnou zvláštní pozornost.
No ano, pravda... ani jedno štěně... Napravím ;-) :D
Děkuji ti, Sax, měj se moc hezky, snad brzy napravím všechny resty... :-)
 
Re: Ahojky, má milá Alice :-))
(Sax, 3. 10. 2010 20:32)
Já sem chodím pravidelně... náhodou... to bych si přeci nemohla nechat ujít... :) V práci očekávám každý pátek, kdy přibude kapitolka, to tu ještě ani nejsou žádné komentáře, když si ji stahuji a zadávám do konvertoru, abych si ji převedla... a mohla pak v klidu cestou z práce pustit... :)
Jen hold jaksi s těmi mými komentáři je to horší O.o Za což se vážně šíleně moc omlouvám... O.o ale obávám se, lepší už to se mnou nebude... O.o
Jinak ještě ke Snapeovi... myslela jsem si, že to slyšel a přešel... asi mi zrovna v téhle situaci chyběl jeho "vnitřní náhled" (nevím, jak to nazvat... :) ale snad pochopíš)
A taky jsem ti nepochválila pohádku o Karkulince Nechci - moc pěkné... tvá fantazie opravdu nezná hranic... ale to, jak na ni Harry přišel, to bylo velice originální...
Co dodat, když to čtu (poslouchám), napadá mě spousta věcí, které vychválit, ale když píšu komentář, mám přímo "francouzké okno" a myšlenky zahalené mlhou emocí... O.o Vidíš to, co se mnou děláš? Ale jen tak dál...
Jop... štěňátko mi chybělo o.O - stal se za mě na něm závislák... :D
Měj se moc krásně a nedělej si starosti... Já ti s tím časem rozumím... ^_^
 
:)
(Alice, 4. 10. 2010 22:46)
Jejda, promiň, to skoro znělo, jako bych ti to vyčítala... promiň, tak jsem to nemyslela :) Jen jsem prostě měla radost z tvých písmenek, jako pokaždé :-)) S komentáři se netrap, to je v pohodě :-)) Já teď skoro nemám čas ani na tuhle radost... Lítám, až se potkávám :-)) Ale to ty znáš :-))
Štěňátko zase bude, i když už je trochu větší... Ještě pár psích kousků předvede :-D
Francouzské okno - to je moc hezký :-D To budu používat :-)) Měj se moc hezky :-))
 
Re: :)
(Sax, 8. 10. 2010 13:16)
Neboj, já to jako výtku nebrala - přiznávám, ani mě to nenapadlo :D Ale je fakt, že bych ti sem těch písmenek měla házet víc... :)
Jinak s tím "lítám, až se potkávám " jsi mě dostala... ^_^
Měj se krásně :)
 
Účel svätí prostriedky?
(Sisa, 2. 10. 2010 19:26)
*snaží sa tlmiť srdiečko, aby nedostala infarkt*
Ou,ou,ou, ou! Dobre dobre, som kľudná a zvládnem začať 13.kapitolou. *presviedča samú seba* Ale len v zkratke, som proste plná dojmov z 14. momentálne:D
Trinástka je krásne číslo. Pre niekoho nešťastné, pre mňa rozhodne nie. Niekoľko rokov som v klasifikačnom bola 13. a málokedy ma vytiahli odpovedať- takže nech žije 13!:D A ty si mi teraz jej šťastie potvrdila, keď si ma takpovediac prinútila smiať sa celú tú kapitolu skoro až dokonca.
Koniec ma tak nejak vyviedol z miery. Moja bublinka šťastia praskla akoby narazila na tŕň ruže. Albusa som mala chuť ovaliť panvicou po hlave. Aj keď som bola nekonečne nadšená, že šiel Harry za ním. A začiatok 14. moju bublinku zas obnovil:3 Dokonalosť!:D Zemetrasenie! SUPER!xD A tie Harryho myšlienky o bozku, OMG!xD Som si aj vravela, že či ho nemôže počuť, ale povedala som si, že to by si tam ešte nedala..DALA!xD Milujem ťa! xD A že sa Severus zasmial, to bolo krásne. Úplne a ako Dumby s Minervou boli šťastní z toho:) Yay, taký mier ma zalial vtedy^^
Potom..rozhovor v domčeku= záchvat smiechu. Sápať! xD Krásne slovo, začlením ho všade, kde sa bude dať!:D
Surrey, nemám slov. Tak som sa bála, že Harry bude zase ponížený, že ho ten chlap zas dostane. A to len Sev skúšal hovadinyT.T"" Teda, ja ho chápem, že chcel Harrymu pomôcť. Fakt. Chápem ho. A je mi jasné, že potom, čo sa Harry tak dobre bavil na ich "súboji" to chcelo radikálne riešenie, proste rázny krok. Len neviem, či tento nebol až príliš rázny. Priznám sa, keď som písala prvý koment, ešte pred čítaním, zaletelo mi to moje nezbedné očko aj na koment podo mnou a všimlo si akúsi zmienku o Severusových učebných metódach. Takže som tušila, že to je fakt on a tak STRAŠNE som cítila s Harrym!T.T Niesom obvykle nejak výrazne empatická, ale do Harryho som sa nejak..eh, vžila^^" Snáď prvý raz som na Harryho strane. Aby si to nechápala zle, myslím to tak, že som sa vžila do Harryho, nie do Seva. A myslím, že Severus nepotrebuje žiadny trest. On už trpí tým, že to vôbec urobil. Chudáčik musí mať strašné výčitky.
Pevne verím a dúfam, že už čoskoro si to vyjasnia, že Harry si uvedomí, že Sev ho neviní a Sev zas, že ..no, že síce Harrymu strašne ublížil, ale pomohol mu. Účel sa splnil, len tie prostriedky..
Ooo Alice! A úkážka! Tá ukážka! *trieska si hlavu o stôl, že nevydržala* Ostáva mi len dúfať, že to neni tak, ako to vyzerá. Oh, úplne vidím ten tvoj tajuplný pohľad plný skrytej radosti z toho, ako nás tu týraš!:DD Alebo možno ani nie skrytej:D
Hups, zabudla so pochváliť rozprávku! Hanba mi! Krásna bola^^ Taká milá. Určite by si sa ujala aj ako autorka rozprávok pre deti!:D
Uff a díky za odpustenie, že som ťa prehodila na zlé časy:D Teda..ale chápeš, nikde nič nové skoro, väčšina má len krátke kapitoly..a tvoj poklad vždy tak zasiahne, že je úplne vhodný na čítanie pred ťažkou písomkou/odpoveďou na ukľudnenie:D
 
Ešte som zabudla:D
(Sisa- zas, no:D, 2. 10. 2010 19:54)
Ešte som zabudla sa spýtať.
„Ustupte, pane Pottere. Udělejte Protego. Hned.“
Co je?! Harry nejistě poslechl, ten příkrý tón znervózňoval. Vykouzlil Protego, nespouštěl oči ze Snapeovy tváře. Zdál se… rozhněvaný? Ne, sevřelo se Harrymu srdce, tohle není zloba… On je zklamaný.
Harryho Protego se rozplynulo, zklamaný?! Jak? Proč! Co jsem udělal špatně?! A proč mi neodpovídáte…?!
„Protego, pane Pottere!“
Harry poslechl, jako ve snách, zklamaný, je zklamaný…
„Everte statim!“


Nedávala si kúsok z tejto scény už niekam ako ukážku? Pri čítaní tejto časti som mala až desivé déjà vu O.O
 
Re: Ešte som zabudla:D
(Alice, 3. 10. 2010 18:07)
Marně přemýšlím, v čem se to mohlo něčemu podobat... jako ukázka to nebylo, to vím jistě (téměř) :D
Upřímně, mám v tom pekelný chaos - pročítat kapitoly před zveřejněním, pročítat tu následující, abych vybrala upoutávku a pak hups do rozpracované, kde je děj už někde jinde... :-)) Takže opravdu netuším, promiň :-))
 
Ahojky, Siso :))
(Alice, 3. 10. 2010 17:57)
:D Drž se, buď silná :-)) Tohle vám nebudu dělat moc často, neboj :-))
A blahopřeju ke tvé šťastné 13! :D
Jsem ráda, že tě minulá kapitolka pobavila, byla to taková něžná příprava, abyste mi vydrželi ;-) :D
Také mě těší, že se ti líbily první skutečné úvahy o polibku, včetně Severusovy reakce :-)) Sápat je další přírůstek do tvého slovníku? Paráda! :DDD
Děkuji, že jsi byla s Harrym, v téhle kapitole potřeboval všechnu podporu :) Kdyby na něj ale Severus nezkoušel své zmijozelské finty, dost pochybuju, že by se Harry odhodlal k něčemu víc, než udělat nějaké kouzelnické Tytyty... A stačilo by to k získání sebedůvěry? To by nebyl adekvátní trest, ne za tu ohavnost, co mu ten chlap udělal.
A máš naprostou pravdu, pro Severuse je ten úspěch sám o sobě trestem... Však oni si to chlapci vyříkají hned v příští kapitole ;-)
Ukázky... Jak jsi to poznala? :D Opravdu není skrytá... Já jsem TAK zlá :DDDD
A jestli jsem to dobře pochopila, tak tě teď nějaká ta těžká písemka čeká - přeju hodně Merliního štěstí, ať se ti podaří ke tvé spokojenosti :-))
Děkuji, Siso :))
 
Re: Ahojky, Siso :))
(Sisa, 7. 10. 2010 21:44)
Už zajtra si to vysvetlia?:D Ešteže taak:D A k tomu, že si zlá...SI!xD Desivo desivo zlááá!:D Ale zároveň si vlastne super dobrá, páč pridávaš krááásne pravidelne:3 *poklope* Hádam ti to vydrží:D
Uhuhuuu nie nie, na pláne nebolo nič, to ja len už poznám našich profákov a ich "no už sme prebrali blablabla....*chvíľka bludov* ...a tak si dáme písomku..čo takto vo štvrtok?":D Ale našťastie sa teda moje obavy nenaplnili, pretože sme ich pekne krásne ukecali na budúci týždeň xD
 
Merline, Alice!
(sevy, 2. 10. 2010 21:17)
co je mesmer? CO? zeptat se "kdo", bych ti možná příští týden v pátek i odpustila, ale CO???!!!

TO, je mesmer! http://www.alanrickman.cz/soubory/Mesmer/obal.jpg
http://www.alanrickman.cz/M.htm

teď mě omluv, ale jdu se z toho šoku vzpamatovat do své oázy klidu, kterou jsem ve svém výčtu zapomněla zmínit... je to "dřystarna" na mých stránkách a tam je alan všude, jeden vedle druhého, usměvavý, prostě.. ach! :-D jestli se chceš mrknout, osobně to tam miluju... :-DDD http://www.sevy.estranky.sk/stranka/drystarna--zanechte-mi-tu-vzkaz-__
 
Re: Merline, Alice!
(Alice, 3. 10. 2010 18:16)
:D Snad mi to Merlin odpustí... ty zjevně ne :DDD Jsem kulturní barbar :-)))))
Skutečně, tenhle film mi unikl, zřejmě jako i mnoho dalších :-)) To víš, my blázni žijeme v jiné dimenzi, jen občas nějakým omylem zabloudíme k vám :-))
Děkuji za odkazy, máš tam opravdu krásné fotečky... hmmm :-D
 
Re: Re: Merline, Alice!
(Lucy, 4. 10. 2010 10:20)
Mě tak zaujala ta tvoje věta: my blázni žijeme v jiné dimenzi :-D Schválně, za co nás považuješ ty :-D my jsme totiž blázni největšího kalibru, tak nevím nevím :-D
 
Re: Re: Re: Merline, Alice!
(Alice, 4. 10. 2010 22:53)
:D A začíná hra Kdo je tu největší blázen? :-)) Tu hraju ráda! Ráda vyhrávám ;-) :DDD
Vás samozřejmě považuji za sečtělé dámy s láskou k umění všeho druhu :-))
 
Re: Re: Re: Re: Merline, Alice!
(sevy, 5. 10. 2010 17:30)
sečtělé snad.. s láskou k umění ano.. označení za dámy, toto titulování nechávám na jiných... ale normální, to teda nejsme! proti tomuto se důrazně ohrazuji! :-DDD v mém případě rozhodně! :-DDD

ps: není už náhodou pátek? ;-DD nic mlčím.. já si jdu jako hodná pokračovat ve své práci a modelovat kulturní památky a dvě věže (těžní :-D)..... pšš.. tichučko, jako myšička! :-D
 
Re: Re: Re: Re: Re: Merline, Alice!
(Lucy, 5. 10. 2010 21:01)
Já jsem taky toho názoru, že je pátek a normálne bych se klidně i hádala :-D
Ok, tak hra na blzny :-D Jak dlouho už máš rezervaci na místo v Bohnicích? A které oddělení... to víš, třeba budeme brzo sousedky a ještě o tom nevíme :-D To pak ale zopakuji svá slova z minulého týdne- úpřimnou soustrast :-D
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Merline, Alice!
(Martina, 6. 10. 2010 7:33)
musím se přiznat, že byť vím kdo jest Mesmer a mám ho na dvd , tak největší blázen do Severuse musím býti já :) a nikdy jinak ! Jako se Sovětským svazem :)))
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Merline, Alice!
(Alice, 6. 10. 2010 13:27)
Dobře, Martino :D Severus mi tady tiše naznačuje, že bych se hádat neměla, tak nebudu... :DD
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Merline, Alice!
(Alice, 6. 10. 2010 13:25)
Lucy, co se mě týče, mohl by být pátek neustále :-))
Které oddělení? Bohnice jsou rozdělené na pavilony, takže já mám rezervaci na 21. A ty? :DDD
 
Re: Re: Re: Re: Re: Merline, Alice!
(Alice, 6. 10. 2010 13:15)
:D Promiň, sevy, nechtěla jsem tě urazit :DDD Sakra, radši budu mlčet... :DDD
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Merline, Alice!
(sevy, 6. 10. 2010 17:19)
budiž ti v pátek odpuštěno... :-DDD
 
http://www.a-sisi.wgz.cz
(assez, 1. 10. 2010 21:49)
Ještě k Tvé minulé odpovědi: je fakt, že bojuji především s časem. Ale dalším popudem poněkud zkrátit komentáře bylo… nevím. Je tady příliš čtenářů. A dost dam komentuje dlouze… nevěděla jsem, zda-li to je vítané – mé dlouhé příspěvky k tomu všemu. Nehledě k tomu, že někdy věta vyjádří víc než román. Tolik k tomu.
Nééé, Harry, jasně, Severus nikdy žádné rty neměl! :D Ale myslím, že jsi skutečně brilantně vystihla smysl. Dokud si na někoho nezačneme myslet, tohle zkrátka nevnímáme. :)
Merline! Severus se směje! Krása.
A Muhahááá! ANOOO! Minie na scéně! Božské! Já věděla! Teda ne, v tohle jsem se neodvážila doufat, ale stejně… anooo! I Minerva je s nimi spojená. Skvěle! Skvě-le! A ještě navíc nám to ukážeš ve chvíli, když se řeší štěstí ze Severusova smíchu! :D Jsi génius.
Ten příběh o karkulince Nechci je přenádherný. Přesto bych jednu větu zcela vyškrtla. „Nechci konečně rozuměla, jak je důležité, aby každý znal své správné místo.“ – Proč nám to říkáš? My nad tím chceme přemýšlet sami(y). Jinak mě ten příběh a Tvé podání naprosto uchvátilo. A to jak v kontextu s Harrym, tak v kontextu se Severusem.
Nikde žádná nápověda, kdy by mohli být, Harry si nebyl jistý ani tím, zda jsou ještě v Anglii. – kde by mohli být? :)
„Nepovídejte. Vždy jsem pana Weasleyho považoval jen za mírně retardovaného.“ :D :D Tohle mě rozesmálo. :D Neví někdo proč? :D
„Ron je moc prima. Nikdy mě nezklamal, šel by se mnou třeba do pekla. Nebo za vámi do kabinetu.“ *rofl*
„Páni,“ hlesl. „Nádhera. …Vypadám v brýlích hloupě?“
„Vnímejte to jako umělecké dílo, pane Pottere. Drobné detaily vytváří impozantní celek.“ – HEJ! To nebyla odpověď!!! :D
„Takže jo.“ *rofl*
„V brýlích vypadáte skvěle,“ oznámil Severus suše. „Úžasně. Neodolatelně. Postačující?“ *yahoo* *lol*
„Já vidím mladého Nebelvíra v brýlích. Nepotřebuji pozlátka a varietní kouzla, abych poznal, kdy přede mnou stojí muž.“ – Taky krása.
Achjo, doufám, že se Harry zastaví a nevinnost zůstane. Proč by s ní neměl vyhrát válku? Díky ní?
Ten chlápek mě docela nakrknul. Bude tam ještě vystupovat? – A dobře, z tohoto úhlu pohledu… jen ať mu dá co proto. Ale msta?
Ten konec… hmhm. Severusova přesvědčivost – a být Harrym tím spíš – mi místy až lezla na nervy. To co udělal – huááá! *rozhořčený pohled* A ta omluva… napsala bych to obráceně. Musela jsem se zamyslet. A až poté uznat, že pokud si byl Harry jistý tím, že je to Severus, jako jsem si byla jistá já… taky bych se omlouvala.
Děkuji za kapitolu.
Achmmm, oblíbená kontrolní: Co Ty a Sirius, co Ty a kapitola číslooo…?
Jooo, tohle ještě. Zaslechla jsem, že jsi z Albuse a Severuse udělala pár či co…? Minulý, budoucí… co je na tom pravdy? Díky, díky… *pakuje se*
 
Ahojky, assez :))
(Alice, 2. 10. 2010 15:39)
Samozřejmě, že tvůj názor je vítán :)) Jak tě mohlo napadnout, že ne? Každý to vidí malinko jinak, zajímá mě každý úhel :)) Ale boj s časem naprosto chápu, přeju, ať zvítězíš :))
Ano, přesně tak jsem to myslela - jak jsi psala, dokud na někoho nezačneme myslet, něco jako jeho rty opravdu nevidíme :))
Díky, jsem moc ráda, že tě Minervin nástup tak potěšil, nádherně jsi z toho pochopila všechno :)) Ale až tak jednoduché to nebude, Minerva přeci jen nějaké výhrady k Severusovi má ;-) :))
Děkuji, že se ti karkulinka líbila! A máš pravdu, ta věta tam svým způsobem byla navíc - kdybych chtěla, abyste přemýšlely nad smyslem pohádky, určitě bych ji tam nedala. Jenže když jsem nad tím dumala, přála jsem si, aby to "šokující pochopení" bylo ve chvíli, kdy si čtenář dosadí Harryho a Severuse. A kdybych vás nechala přemýšlet nad vším, možná by to bylo moc zamotané... to zní jako bych vás podceňovala. Pardon, tak to nemyslím :)) Jednoduše, jsem moc ráda, že se ti to líbilo :))
Kde by mohli být? :D Tak nad tím jsem hrozně, ale hrozně přemýšlela. Kde by se Severus mohl cítit v bezpečí? Co jsem vymyslela, prozradím v příští kapitole. Uvidíme, jak se vám to bude líbit... :))
Ron a mírně retardovaný? Nemožné :D Proč tě to rozesmálo vážně netuším :D
Jsem ráda, že se ti líbí ty jemné náznaky Severusových poklon. Podávaných se sarkasmem - ale přesto to poklony jsou :))
Harryho nevinnost? Mohl by s ní válku vyhrát, mohl by zabít a zůstat nevinný? Severus si to nemyslí. Láska a pravda nevítězí vždycky a zlo má mnohdy ostřejší zuby než dobro. Ale přesto - někdy se ten zázrak stane... někdy :)
Chlápek tam ještě bude, jednou. Naposled. Aby mohla lekce skončit, se všemi svými důsledky.
A děkuji, že jsi vzala Harryho omluvu - on se vždycky v první řadě obviňoval za všechno špatné. A ano, on si přece byl jistý, že to je Severus. Prostě jsem si neuměla představit, že by jeho první myšlenky mohly být jiné. :))
Tak, já a Sirius... :D Dohádala jsem se. Nandali jsme si to navzájem (hodinu jsem klečela na hrachu, abych se potrestala za to, co jsem jeho ústy o Severusovi řekla :D) Potřebovala bych program, který by psal sám, jen bych diktovala... to by byla nádhera :D To by kapitolky svištěly... :))
A - slyšela jsi dobře ;-) :D Jsou pár, ale víc k tomu neřeknu... chtěla sis to přece domýšlet sama, ne? :D Severus bude odhalovat své soukromí zvolna :))
Děkuji, assez :))
 
Jsi zákeřná a domníváš se, že Ti to projde, ale já jsem tvrdohlavá, víš?
(assez, 2. 10. 2010 16:15)
Že bych já pochopila všechno? :D :-O :D Ne, to si nemyslím. A ani si nemyslím, že jde nebo nejde o výhrady. Dokonce mě ani nenapadlo předpokládat, že se Severus nějak často baví tímto způsobem právě s Minervou. A přesto…
Víš, myslím – to s karkulinkou – že bychom to dříve si později pobraly. Například u mě ve škole nám za tohle nadávají. A já pochopila… že nám to chceš usnadnit… (zvlášť když připočtu to dosazení si Severuse a Harryho) ale občas je nejkouzelnější vracet se znova a znova a hledat si své významy a výklady. A ne to otevřeně a definitivně naservírovat. Rozumíš, že jo? :) A nevadí vůbec ničemu, že příběh má pointy dvě. Tu svou, všeobecnou, a to vztaženou k postavám – Harry a Severus. No nic, tohle téma opouštím. :)
Skvěle! Těším se, co jsi vymyslela.
Jistě, jsou to poklony. Sice tím hodně užírá Harryho – protože je to Nebelvír a chce víc – a lehce Severuse – protože on to chce říct a myslet vážně, ale v tuhle chvíli je to nepatřičné a Severus si to nelajzne – ale jo, jsou to poklony. Takové stravující oba dva. Rafinované poklony! :D Lehni, poklono! Hooodná poklona.
Mohl by zabít a zůstat nevinný? No… ne. Ne tím prvoplánovým způsobem. Nicméně i hodně zkušení občas zůstanou nevinní a… naivní, že? Vražda a nevinnost se vylučují. Takže… může, pokud to co udělá, nebude vražda.
Chlápek tam ještě bude, jednou. Naposled. Aby mohla lekce skončit, se všemi svými důsledky. – Skvěle! :)
Diktovala? Wow. To je skvělé. To já bych nemohla. Mé nejgeniálnější myšlenky nikdy přes ústa neprošly. Potřebuji bílou plochu a klávesnici a to nezbytně.
Severus a Brumbál jsou pár… ale jo, jistě, ovšem tohle konkrétně si rozebereme. Co vidíš pod pojmem pár? Řekla bych, že i George a Fred byli úchvatný pár. A řekla bych, že spojením myslí jsou pár jak Severus, tak Albus, tak i Harry a Minerva… mám to chápat tak, že jsou milenci? Se Severusem? Po tom všem? Po Lily?
 
Re: Jsi zákeřná a domníváš se, že Ti to projde, ale já jsem tvrdohlavá, víš?
(Alice, 2. 10. 2010 18:03)
Zákeřná :D Sakra, zase to prasklo... :D
Tak jo, s karkulinkou máš pravdu, podcenila jsem vás :)) Už to neudělám! :D
Lehni, poklono! :D Kam na ty nápady chodíš?! :DDD
Pokud to nebude vražda... Pravda. Svým způsobem :)) Ale tohle je věčné téma - Z hlediska vyššího principu mravního, vražda na tyranu není zločinem. Nebo ano? A kdo je natolik způsobilý, aby tohle mohl rozhodnout? :))
Obdivuju všechny, co dokáží psát rovnou do PC... já jsem staromilec, potřebuju šustění papíru :)) Ale toho času, co to sežere navíc.. :)
Přesně tak, pojem pár je hodně široký :)) Ale stejně nebudu konkrétnější :D Jen si tak nějak lehce dovolím připomenout, že tohle je slash... Lily byla přítelkyně, "sestra", soulmate, možná ještě platonická láska... ale nic jiného ;-) :D
 
Re: Re: Jsi zákeřná a domníváš se, že Ti to projde, ale já jsem tvrdohlavá, víš?
(Slimča, 2. 10. 2010 20:42)
S omluvou vstupuji do diskuse... Ehm... Že já čtu, co nemám! Tolik brouků v hlavě! Ženský!!! Chjo. Speciálně něktrým spekulacím jsem se chtěla tááákhle zdaleka vyhnout. :-D Dobře mi tak! :-)))))
 
Slimčo :))
(Alice, 3. 10. 2010 19:01)
A že neuhodnu, čemu ses to chtěla vyhnout? :DDDD
 
Re: Re: Jsi zákeřná a domníváš se, že Ti to projde, ale já jsem tvrdohlavá, víš?
(assez, 3. 10. 2010 17:53)
A kam na nápady chodíš Ty?
Z hlediska vyššího principu mravního, vražda na tyranu není zločinem. Nebo ano? A kdo je natolik způsobilý, aby tohle mohl rozhodnout? :)) - to jsem zrovna nemyslela. Mínila jsem - nemusí to být vražda.
Hele, když to pak mám přepisovat do pc, jsem na nervy. A vzteklá. A hodně. Skoro tak jako když mám něco překládat. Proto jsem se tohoto milého a záslužného úkonu i vzdala. (A všichni to ocenili.)
Nehledě na to, že to po sobě nepřečtu. P.S. Kolik že Ti to je, ty staromilče?
Fajn, vidím, že tady s upřímností daleko nepochodím. Poučení pro mě. Začněme tedy jinde.
Kolik že to Albusovi podle tebe k dnešnímu dni je? Ve Tvé povídce?
 
Re: Re: Re: Jsi zákeřná a domníváš se, že Ti to projde, ale já jsem tvrdohlavá, víš?
(Alice, 3. 10. 2010 19:05)
Zabití člověka je prostě strašně diskutabilní, ale to už bychom se do toho pekelně zamotaly a stejně nic nevyřešily :D
Z toho přepisování do PC jsem taky na prášky, ale zase si při tom hezky srovnám myšlenky a doladím, co mi během "pisatelského" záchvatu uniklo.
Albusovi je stejně jako v originále, tudíž - tuším- cca 116? A partnerský vztah není jen o sexu ;-) Láska má spoustu tváří.
 
Re: Re: Re: Re: A právě jsem zjistila, že jsem taky tak zákežná
(assez, 4. 10. 2010 16:27)
Vidím ráda, že otázce na věk se vyhneš, zato na co jsem se neptala zodpovíš. Ten stav se mi líbí! Mimochodem děkuji za Albuse a jeho věk.
Další otázka: (kát se budu pak) Kolik že to podle Tebe, když už zmiňuješ ten sex, měl Severus takových partnerů? Ve Tvé povídce, samozřejmě. O pravém Sevovi si můžeme pokecat jindy. Třeba by nám to mohla říct sama Rowlingová, když už se rozhodla napsat telenovelu. (Mu-ha-ha. *jako zpomalený film a vééélmi zákeřně*)
 
Re: Re: Re: Re: Re: A právě jsem zjistila, že jsem taky tak zákežná
(Alice, 4. 10. 2010 23:43)
:D Ano, ptejte se, na co chcete, já na co chci odpovím :D Kdo by tuhle příjemnou hru neznal? :-))
Přece ti tu nemůžu říkat věci dopředu?! :-D Ne, že by to bylo stěžejní, ale stejně, je to část skládačky Severusova soukromí, které budu odhalovat postupně... To prostě nejde :-D Ale klidně se ptej :-))))
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: A právě jsem zjistila, že jsem taky tak zákežná
(assez, 5. 10. 2010 16:03)
Severusova nejoblíbenější věc ve Tvé povídce?
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A právě jsem zjistila, že jsem taky tak zákežná
(Alice, 6. 10. 2010 13:09)
Nejoblíbenější věc? Hm, tak kromě hůlky to bude obsidiánový nůž a jedna maličká drobnost, která mu visí na zdi v ložnici :-))
 
Re: Re: Re: Re: Jsi zákeřná a domníváš se, že Ti to projde, ale já jsem tvrdohlavá, víš?
(Martina, 6. 10. 2010 10:56)
Ano! Láska má spoustu podob a ještě víc tváří...
A já jen doufám, že v téhle povídce to bude z 90% to jiné než sex :) Ne vážně... mě se nelíbí slash, kde jediné o co jde je " kdo kam to bude komu strkat " . Omlouvám se , jestli tu tyhle výrazy někoho pohoršují, ale mě se líbí právě psychika postav.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Jsi zákeřná a domníváš se, že Ti to projde, ale já jsem tvrdohlavá, víš?
(Alice, 6. 10. 2010 13:13)
Nic proti PWP, na odreagování je to občas dobré čtení ;-)
Fyzická stránka partnerského vztahu je jeho neoddělitelnou součástí, aby vše fungovalo, měly by být všechny stránky vyvážené... Takže ani erotika se Klíči nevyhne ;-)
 
Drevorubač
(Mononoke, 4. 10. 2010 23:46)
zaťal sekerou do polena a triesky lietali, niektoré sa zabodli hlboko. Dajú sa vybrať, alebo musia časom vyhnisať sami? Harry si vyčíta, že napriek tomu, že vedel o ilúzii, tak podľahol strachu a žiada o odpustenie a to dostáva. Ale bude to stačiť, aby sa vedel aj inokedy brániť či znova podľahne strachu? Či si bude aj v nebezpečnestve naozaj myslieť, že je to prelud?
 
Ahojky, Mononoke :))
(Alice, 6. 10. 2010 13:07)
To bylo hezké přirovnání :-))
Zatím by to zřejmě Harrymu nestačilo, aby se dokázal bránit, ale byl to první krok. Důležitý krok, zjistil, že to dokáže. A obavy, že by mohlo jít i příště o iluzi, bych neměla - pokud bude stát Severus vedle něj ;-)
Díky, Mononoke :-))
 
dotaz
(Martina, 4. 10. 2010 8:28)
Alice,
mám dotaz...
bude nám tahle povídka krátit čas do HP7 1.díl, nebo ( a to by byla naprostá paráda !!!!! ) až do HP7 2.díl ???
A co říkáš na to, že JKR už nevylučuje , že napíše další 8.,9., nebo i 10. knihu ?? Myslím si, že by to mělo být o tom co by chtělo hodně fanoušků... Zakladatelé, Pobertové, Snape, Lily... Brumbál... co já vím, prostě to všechno co jen nastínila..., nebo další budoucnost HP ?
BTW... víš co bych asi ve filmu, nebo knihách neunesla ? Kdyby Harry vyčítal Severusovi smrt Lily . On byl Harry vlastně jediný člověk, který by asi dokázal Seva dohnat k šílenství...
 
Ahojky, Martino :))
(Alice, 4. 10. 2010 22:51)
Upřímně - netuším :-)) Ani nevím přesně, kdy film vyjde, neboť ho odmítám vidět :-)) Stejně jako jsem vytěsnila 7.díl knihy. Klíč stále vidím na těch 40 kapitol, plus mínus autobus :-)
A že JKR plánuje další knihy slyším teď poprvé... Pokud se hodlá vracet v ději, číst to nebudu - když vím, jak otřesně každý z nich skončil... Pokud bude pokračovat, tak nejspíš ano, mrknu na to :-))
To ano, tohle by nejspíš Severuse ranilo hodně...
 
Re: Ahojky, Martino :))
(Martina, 5. 10. 2010 7:18)
Téééda Ali !!!
To je úplně boží !
Takže " plus mínus autobus " budeme moci se těšit na povídku do konce dubna 2011 ( podle mých skromných propočtů ). Nádhera !
No ehm... já se osobně teda na filmy moc těším.
Vím, že všichni dopadli hrozně a o Severusovi ani raději nemluvit, ale prostě asi je ve mě kus sadistky, když chci jít na do Imaxu na 3D co ? Víš jestli se mám přiznat, bojím se toho druhého dílu, jak čert kříže. Ale snad filmy zase trošku změní k lepšímu a ne tak drastickému. Nicméně filmaři hrají na city, tak bacha !!!
JKR o tom, že nevylučuje další HP knihy mluvila teď asi před třemi dny v rozhovoru s Oprah Winfreyovou...
BTW... první díl sedmičky půjde do kin 18.11.2010
a druhý v červenci 2011 ( teď nevím přesně den ).
Ať už je pátek :) Ale moc bych si přála, kdyby se dala tvoje povídka zfilmovat ! To by byla krása !
Stejně nevím jak zahraniční Ff na téma Severus Snape, ale my můžeme být pyšní, že máme tebe a tvou povídku, tak moc se mi líbí a je vyjímečně krásná !!!
 
Re: Re: Ahojky, Martino :))
(assez, 5. 10. 2010 16:08)
Mně se hrozně líbí jiná diskuze.
Máš rád knížky Harryho Pottera?
Jo.
Máš rád postavu Harryho Pottera?
Ne.
___
Máš rád Francii?
Jo. Ale nemám rád Eifellovku.
 
Re: Re: Re: Ahojky, Martino :))
(Martina, 5. 10. 2010 19:42)
Ahojky Assez :)
na co přesně narážíš ? :)
Já taky mám ráda knížky HP , ale nemám ráda Harryho :) Ba ne... Harry jen moc věcí nepochopil a když je pochopil, bylo pozdě. Naštěstí tu máme FF povídku Klíč :)
 
......
(samba, 4. 10. 2010 12:53)
Safra,to je situace ! Harryho souboj ,sice vyburcoval k akci ale taky ho pochroumal na duši,nedovedu si představit to trápení co teď prožívá.Ta hrůza zmožnosti zabití Severuse asi i stráta důvěry k němu.Ale bylo to nezbytné a on to pochopí a snad i odpustí.Na druhou stranu to pro Severuse muselo být strašlivě těžké,ublížovat a ubližovat štěněti, dokud se nezačne pořádně bránit.No jo, zas jsi mi dala co proto ale dnes jsem abstinent abys neměla vyčítky z mé likvidace.(Jen fňukám do kapesníku)
 
Ahojky, sambo :))
(Alice, 4. 10. 2010 22:58)
Hned zkraje - děkuji, že jsi mě zbavila výčitek, své čtenáře bych likvidovala hrozně nerada :))
Je to jako v životě, něco za něco... Harry získal sebedůvěru, ale zadarmo to nebylo. A Severus to napůl platil s ním :) Nakonec, od toho ho Harry má ;-) :))
Díky, sambo :))
 
:)
(kevin, 3. 10. 2010 19:57)
Hezké, jak to tu rozebíráte. Myslím, všichni jsme to pochopili. Děkuji Ti Alice opět za super dílek. Jsem rád, že se Harry dal docela do kupy, i když ho to stálo nervy :). Ale myslím Severus, jako vždy ví co dělá.
Těším se na pokráčko.
 
Ahojky, kevine .))
(Alice, 4. 10. 2010 22:40)
To je velmi milé, zaslechnout tu mužský hlas :-)) Děkuji :-)) Jsem moc ráda, že se ti Klíč líbí, snad ani pokračováním nezklame.
Díky! :-))
 
Omlouvám se, ale musí to ven... 2. část
(Popoles, 1. 10. 2010 18:35)
Přečteno, bez přerušování…jsem…kde to jsem?
Podlaha zblízka vypadá špinavě a studeně. Proč mám tak divný pocit? Aha…změnila jsem skupenství, jako kapalina mám podivné vnímání prostoru. Takže Popo - hadr, kýbl, vytřít se a naklusat napsat komentář…

Jo, už jsem zase pohromadě a pokouším se vymyslet, jak adekvátně okomentovat TOHLE!
První část – úsměv, pak smích, pohoda, vřelost…jen nepatrně mi tu chyběl Severusův pohled, nahlédnutí do jeho sálu vědomí poté, co se k němu Harry připojil.
Ale věta - Snape po něm mrsknul černým okem, a v těch zorničkách bylo něco, co se Harrymu sladce zahryzlo do srdce – se zahryzla i do mého srdce.
Pak Harryho úvahy o polibku, ústech, puse…jakých ústech? Co jsou to ústa? Severus přece žádná nemá! :-DDDD – bravo, tohle byl skvost.

A Severusův smích. Tady jsem se zasekla. Vím, že se ještě bude dít strašně moc věcí. Oba se budou hroutit a zase dávat dohromady, ale v tomhle okamžiku mne napadlo - Harry musel strašně trpět, být zlomen a rozbit, aby mohl svým uzdravováním vyléčit, poslepovat a spravit Severuse.
Albus a Minerva – slano v očích… ještě tu napíšu, Popo také.

Domek, pohodový večer a Karkulinka. Moc hezká pohádka. Moc smutná pohádka.
Karkulinka Severus, Karkulinka Harry – oba mají svou roli a nezáleží na tom, co by si přáli…jo definitivně smutek.

Surrey. Severus a jeho zrada – ta první. Nechal Harryho, aby věřil, že ztratil magii. Promyšlené+ kruté + fungující = Zmijozelské.
Harry a jeho pomsta – velmi elegantní.
Návrat a smutný Severus. Ví co musí udělat, nechce, ale je Karkulinka…musí. Udělal to. Dostal štěně do bodu, kdy přestalo ňafat, sekat a kňučet. Zahnal štěně do kouta. Štěně vycenilo zuby a zavrčelo, varovně, prosebně. Karkulinka přitlačil víc…a najednou to nebylo štěně, ale velký silný pes…naprosto zahlcený hrůzou. Psi se brání útokem…pes kousl. Na poslední chvíli se jeho ostré zuby zarazily těsně před smrtícím stiskem krku. Tohle neumí žádný jiný pes!
Povedlo se, štěně už není, zůstal silný pes, který si ale se svou sílou neví rady. Karkulinka je rozpolcená mezi vinou s lítostí a úžasem s triumfem. Jen její srdce je…prasklé.
A Harry prosí o odpuštění…Severus nemá šanci, že? Ta zelená ho dříve, či později stejně dostane.

Omlouvám se za tenhle výlev. Snad jsem tím nikoho neurazila.
Alice, ovládáš velmi rafinované způsoby mučení. Místy to opravdu bolelo, víš? A teď čekat další týden…
Alice? Díky, že mě mučíš…

Má milá Popoles - podruhé :)))
(Alice, 2. 10. 2010 14:20)
Přiznávám bez mučení - Severusův pohled neprozradím pokaždé, a to zcela záměrně :)) Za prvé, mnohdy mi přijde, že představivost každého je prostě lepší než všechna má vyjadřovací schopnost - že stačí nastínit a vy budete vědět, sami si ten okamžik procítíte s ním. Za druhé - když Severusův pohled prozrazuji, dávám si hodně záležet, aby to nějakým způsobem byla emocionální "rána" pro čtenáře, prostě pořádné zhoupnutí - a to vážně nejde pokaždé :D Na to moje slovní zásoba nestačí :))) Konkrétně tady, když ho Harry doběhl - bylo to poprvé, kdy si Severuse někdo veřejně a nahlas vybral. To muselo být pořádné zemětřesení...
Ano, ano, ano! To jsi napsala skvěle, děkuju! Harry musel být rozbit a spraven, aby tím mohl začít spravovat Severuse. Přesně! Děkuji :))
Děkuji, že se ti líbil jejich večer i karkulinka, ano, rozhodně smutné, ale možná i karkulinky v houfu mohou být šťastné, trochu...? :))
A velmi, velmi děkuji, že ti Harryho pomsta přijde elegantní. Slovo pomsta má trochu negativní nádech, raději bych to viděla jako trest v Harryho podání, ale ve výsledku je to asi stejné. Myslím, že i když se to v každém z nás trochu vzpírá - Harry by tohle přece nikdy neudělal, bylo to nutné. On mu opravdu strašně ublížil. A odpustit to jde, když ten druhý lituje - ten muž nelitoval. Bylo mu to úplně jedno. A Harry musel někde začít vracet si víru v sebe a svou důstojnost - začínat s Voldemortem vážně nešlo :))
Krásný popis jejich souboje - děkuji, Popoles :)) Moc hezky jsi to vystihla, všechny odstíny, díky. Včetně zhodnocení, v jakém stavu je oba necháváme na konci kapitoly - opravdu parádní. Díky!
Tak, ještě jednou mé velikánské díky za tvá slova, jsem dojatá :)) Děkuji.
 
Re: Má milá Popoles - podruhé :)))
(Popoles, 2. 10. 2010 19:27)
Jsem strašná , já vím, ale pořád mi vrtá v hlavě jedna věc. Už mne to napadlo při čtení, ale až po jedné tvé odpovědi na komentář, jsem si na to znovu vzpomněla.
Jedná se o Harryho „pomstu“. Jak jsem napsala, přišla mi velmi elegantní a to z několika důvodů. Žádný člověk, který by byl tak ponížen jako Harry tím mudlou, by nebyl schopen vnitřně odpustit bez adekvátní omluvy.
Možná jsem to pojmenovala pomstou a ty v tom vidíš trest, ale já bych to možná ještě přemodifikovala na duševní očistu od té špíny, která na něj byla nakydána.
Celý ten akt byl zvláštní. Když si vezmu míru Harryho ponížení, pak strach, který způsobila domnělá ztráta magie a ještě další útok a rány tou pálkou – tolik negativních vjemů a emocí – a v Harrym to vyústilo „jen“ do hněvu!? On neztratil sebeovládání! I pod tíhou toho všeho si uvědomoval, že je tu ten silnější a nezaútočil na fyzické tělo. Zaútočil na psychiku toho mudly a zasáhl stejné místo, které měl poraněné on. Přišlo mi to elegantní a v konečném důsledku očistné.

Jenomže teď se bojím - jak řekl Severus, viděl jeho vzpomínky a nelíbily se mu – což mě přivádí ke spekulaci – co se tomu mudlovi stalo? Co přesně musel pod Harryho kouzlem znovu a znovu prožívat? A co z něj zbylo, když kouzelníci odešli? Je to ten zbytek lekce?
Nemá to poslední setkání naučit Harryho, že pomsta, jakkoli oprávněná, se může v konečném důsledku obrátit proti mstiteli a ublížit mu? Že bez znalosti toho, co přesně dotyčnému udělal, se mu to může vrátit jako bumerang a bolestivě zasáhnout?
Teď budu spekulovat – jestliže dokola prožíval svou největší vinu, a pokud byla opravdu velká, mohl se ten mudla i zabít. A to by Harrymu děsivě ublížilo...
Takže pevně doufám, že tohle mu neuděláš... :-)?

A ještě malý postřeh. Harry už ví, že by dokázal zabít. V tom okamžiku největší hrůzy jednal instinktivně a i když věděl, že je to Severus, vyslal smrtící kletbu. Pokud pochyboval jestli dokáže vzít život, tak teď už má jasno.

A pohled Severuse. Ano, všimla jsem si, že pokaždé, když ho vložíš, mám tendenci se rozpustit a odkapávat na podlahu :XD.
Jem ráda, že jsem tě svým výlevem nepoděsila a snad maličko dojala. Já jsem po přečtení každé kapitoly jako po klečku v emocionální ždímačce :))))

Jo a k tomu mému utrpení..srandu si z tebe nedělám :DD. Podle ostatních komentíků, působíš tímhle způsobem na každého :-D
 
Jsi skvělá...! :))
(Alice, 3. 10. 2010 18:53)
Duševní očista! Ano, to je perfektní! Děkuju.
A stejně tak jsem ti moc vděčná, že jsi přesně tohle v Harryho trestu / očistě viděla. Protože Harry je a vždy byl velice čestný a laskavý člověk, moc jsem si přála to zachovat - i přes to, že propadne hněvu. Že skutečně poprvé trestá a sám za sebe. Děkuju!
A hned tvoje další myšlenky - jednoduše perfektní. Ano, co ten mudla prožíval? A co to s ním udělalo? Kdyby se tohle Harry nedozvěděl, lekce by nemohla být úplná. Jsem z tebe prostě nadšená, děkuju strašně moc, že nad tím tak přemýšlíš! :))
Ano, teď Harry ví, že by v nejhorším strachu zabít dokázal. Což není totéž, jako se rozhodnout to udělat kdykoliv, naplánovat chladnokrevně útok. Ale především, začíná poznávat svou vlastní sílu. A tu bude muset ještě přijmout, opravdu přijmout sám sebe.
Děkuju moc, Popoles. Vážně :))
 
Re: Omlouvám se, ale musí to ven... 2. část
(SidKetchum, 2. 10. 2010 23:34)
Milá Popoles, takhle nějak bych chtěla tuto kapitolu popsat, ale chybí mi tvé vyjadřovací schopnosti. Díky, že jsi to takhle nádherně vystihla za nás ostatní :-) Ta druhá část kapitoly byla prostě tak emocionálně vyčerpávající, že jsem se musela dávat chvilku dohromady, než jsem ze sebe tu hrůzu vůbec setřásla a byla schopná dát dohromady kloudnou větu. Myslím, že v Harryho případě to skutečně byl útok na jeho duševní zdraví a uvidíme, jak se mu podaří se z toho dostat. Jinak díky moc Alici za úžasnou kapitolku.
 
Re: Re: Omlouvám se, ale musí to ven... 2. část
(Popoles, 3. 10. 2010 16:46)
Ehm...SidKetchum, díky, ale vážně nemám valné vyjadřovací schopnosti.
A pokud ze sebe nějaké to slovo vymáčknu, je to jen reakce na ta dechberoucí písmnenka od Alice.
Ona je královna, já jen drzý pokorný šašek, kterého vždy donutí k neumělému duševnímu striptýzu a líbání země, po které chodí...
 
Re: Re: Re: Omlouvám se, ale musí to ven... 2. část
(Alice, 3. 10. 2010 18:42)
Popoles... kuš :D Za prvé vůbec nemáš pravdu, napsala jsi to opravdu moc pěkně a za druhé se tady teď pekelně červenám a netuším, co říct :DDD
t
Ahojky, SidKetchum :))
(Alice, 3. 10. 2010 18:37)
Děkuji ti :)) Za to vyčerpání se omlouvám, na druhou stranu ti velmi děkuji, že jsi mi dovolila s tebou tak "zacloumat" :-)) Díky! :))